torsdag 6. mai 2010

oppdatering fra zykeCngen

Hei dere!

Vel, nå er det en uke siden operasjonen... Jeg har spist mye is, tatt massemassemasse smertestillende, sett på Greek, Paradise og hørt sykt mye på The Strokes..
Det har vært ganske smertefult, men det ser ut som om det går oppover nå. I natt lå jeg våken til ca halv 4 og spyttet blod ettersom det var noen skorper som løsnet.. Skikkelig skummelt. Ble også ganske svimmel og kvalm. Er egentlig ikke redd for blod eller noe sånn, men når man han blodsmak i munnen i flere timer er det ganske ekkelt..
Men on the plus side har jeg gått ned 3 kilo på en uke ettersom jeg ikke greier å spise.. Schveet. Skal prøve å ikke gå de opp igjen med en gang.

Her er en tomat jeg fant i kjøleskapet forresten

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

haha, tidenes feteste tomat!! :D

og uff, ikke tøft å være syk, men tenk deg da, de derre ekle mandlene kommer ikke til å vokse ut igjen, så nå er'u kvitt dem!!!

så kjør på med mer is og mer smertestillende så blir'u frisk som en fisk før du vet ordet av det!! :D

og blod er ekkelt! æsj... blodsmak i munnen er for vampyrer, og det er ikke jeg... jeg er en hobbit!!

Stress-Less-Tess sa...

Ja, det er en knall tomat!
Og ja, det er drit digg å tenke på at de er borte.. De var visst de største legen hadde sett på en god stund.. Og det sprakk et blodkar som han måte sy.. Æsj.
Enig, Damn the vampires! LONG LIVE HARRY POTTER!