mandag 31. mai 2010

Bill.mrk. Sympati!

Hei dere!

I dag har jeg gått tur med Anna, og jada, det var superkos.. Vi gikk ned til stranda på bygdø' og koste oss i sola.

MEN....

Jeg har helt syyyyykt store og MANGE vannblemmer under den ene foten min nå og det er vondt som et hel-hvete!!! (See what I did there?)
Burde kanskje poppe de, men det er jo vondt det og.. Akk og ve!

Og en btw, jeg har av en eller annen grunn automatisk spansk oversettingsdings på datan min.. om dere skjønner? At når jeg tar pilen over et ord oversettes det til español!! Schveet, but not really...

2 kommentarer:

Emilie Blue sa...

Det var lenge siden ja. Kremt kremt.
Jeg så what you did there. Meget bra!
Og litt moro med spansk også da? Nei?
Ok.
Jeg syns nå det da :)

FridaTrollet sa...

ja, HEL HVETE er ikke noe å tulle med assa, spesielt ikke for folk med gluten allergi, det skal jeg love deg!! ^^

men du har absolutt min største vannblemme sympati, jeg gråter når du gråter, ler når du ler! :D