tirsdag 18. mai 2010

Ny look... Og ny t-skjorte!

Vel, overskriften sier jo egentlig alt... Men jeg kjedet meg og fant ikke en plass å gjøre av luggen, så jeg fant fram saksa... Og ja, jeg vet jeg ser asiatisk ut...





Og etter å ha lett Norge rundt etter en T-skjorte innså jeg at det var en håpløs oppgave.. Jeg dro derfor til Sverige og hva treffer jeg? T-skjorta jeg har lett etter!! Sverige er bedre enn Norwegen...



Og en siste ting, JA, jeg vet at jeg har Groupie-Tendenser... Men hallo, jeg føler jeg har lov. Så det så.. Har ingen bedre grunn.

4 kommentarer:

FridaTrollet sa...

ow mai lord, du er awesome ut!! :D Serr du kledde luggen, ser fashion ut!! :D ... men så igjen virker du ut som om du kler alt da... mørkt hår, lyst hår, kort hår, langt hår... you name it!

Stress-Less-Tess sa...

Jeij, Takk..! Føler jeg ser lit emo ut, men.. og jeg kler virkelig ikke alt fridzel, det skal jeg si deg!! Du skulle sett meg med den oransjefargen du...

Little_Muffin sa...

orasnje, blå, lilla, brun, blond, er nok enig med frida=) du kler ALT!

FridaTrollet sa...

slutt å ha et liv utenom internett og OPPDATEEEER!!!