onsdag 29. oktober 2008

Therese Liker

Haha, denne leken har jeg ikke gjort på en stund, så forhåpentligvis har søkeresultatene endret seg siden sist. Greia er hvertfall den at man skal søke på navnet sitt etterfulgt av liker (eksempel "Trine liker") så skriver man ned de 10 første resultatene som popper opp på gåggel :)) Her er hvertfall det jeg liker:

Therese liker ikke å bli filmet eller å bli skremt. - spesielt ikke begge deler på en gang...

En av grunnene til at Therese liker jobben er at hun er opptatt av kommunikasjon , det å prate og forstå hverandre.

Therese liker å tru hu har masse makt over meg. Og ja, hu har masse makt over meg. Gratulerer.

Therese liker «pøbelskolen»

Therese liker å sminke seg :) Therese liker brunkrem & falske negler (;.

Therese liker best å være hjemme med dem når Mari og jeg drar på utstilling.

Therese - liker ikke Pernille

Therese liker godt å se på film der Ringenes Herre, Istid og Pirates of the Carribbean markerer seg godt i terrenget.

Therese liker seg best med en liten drage

Therese liker å lage dyrelyder på msn: MØ, BÆ, KLUKK, PIP, GRRR, VOFF, MJAU.. osv.

Syns det stemte ganske godt jeg :))

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

"Therese liker å lage dyrelyder på msn: MØ, BÆ, KLUKK, PIP, GRRR, VOFF, MJAU.. osv"

HAHA!!

ingrid_jalla sa...

10hi!! dette huskerr jeg! fikk nesten lyst sjæl jeg! kanskje en liten kortversjon??