fredag 24. oktober 2008

dans, norsk og fisk.

Jeppers, da var det på tide å poste noe nytt i bloggen tenker jeg. Jeg kan jo da fortelle at vi har norsk akkurat nå. Snakker om Ballstemning, noe som er ganske... ja, uinterressant egentlig. Men i går var jeg på teater med mamma og så Jungelboka med Adil (SOM ER SÅ KJEKK!!!!) og det var ganske så bra altsa.. Så bra at jeg faktisk må se den en gang til. Wee! Det var flotte greier. Spesielt Adil!
I dag etter skolen blir jeg nødt til å være igjen litt for å lære en dans vi skal vise på skolen på mandag. Lurer fært på hvordan dette skal gå, ettersom temaet er frykt, noe som ikke er så lette saker å fremstille. Så det kan bli ganske så spennende.
On another note, Emilie og jeg tenker å kanksje gå på karpe diem konserten i dag. Er ikke sikker på om jeg har penger ELLER tid, men det er jo Karpe, og de er jo så bra (og kjekke, spesielt Chirag)! Hmmm, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre, for jeg må jo egentlig bruke dagen på å gjøre religions-leksa.. Hmmm.. Noen tips?

Jauskii, fred ut!

1 kommentar:

Magli Blåstrømpe sa...

Ballstemning var faktisk en villt bra novelle, Tessa. Men du har kanskje aldri vært på noe ordentlig ball du? Ha-ha-ha!