mandag 27. oktober 2008

HSM!

Aaahhh, i går så jeg High School Musical 3 i storsalen på colosseum! Og det var litt av en opplevels skal jeg si dere!
Da jeg kom inn i kinosalen og satte meg på plassen min (som forøvrig var jæskla bra!) merket jeg at jeg fikk sommerfugler, ja, jeg gjentar SOMMERFUGLER, i magen! Det tror jeg er første gangen at det har skjedd før en film. Det sier litt om forventningene jeg hadde til denne filmen! Og guri, som de ble innfridd! Filmen var knakanes bra, Zeke og Troy var kjekke, og sangene var herrrlige! Jadda, det var en fin film, men filmopplevelsen ble litt ødelagt av de teite folka på venstresiden.. Det satt nemlig en ungdomsgjeng som skreik, klappet, tok frem lighteren og alt mulig igjennom hele filmen. Det var ganske slitsomt, men jeg tenkte at de var teite og fokuserte heller på filmen. Og jeg må si "The boys are back"-sangen var den pheteste :))

Weee <3

2 kommentarer:

ingrid_jalla sa...

OKEI!, la meg gjøre en ting STRAIGHT HER!!!!!!! ZEKE KAN DU BARE GLEMME, han er MIn, men Troy kan du gjerne ta! bare du ligger laaaangt unna zekey-boy<3 <3!!!!

Stress-Less-Tess sa...

Oh, ikke prøv deg! Eller ok.. Jeg kan godt ta han nye jeg.. Syns han var søtulf!