søndag 6. juni 2010

Tha day of tha muziK

Hei dere!

Det var jo musikkens dag på lørdag så da tenkte jeg at jeg måtte få med meg det! Så da dro jeg og fam'en gjennom frognerparken og traff disse gutta:




Så dro vi videre til Billabong og spiste og deretter farte vi til byen for å se litt mer! Vi prøvde å komme inn på Garasjen og høre på sånn satan-musikk, men jeg slapp ikke inn for sjelen min var for ren... Og for ung. Detaljer, detaljer!

Derfor satte vi oss og tok en øl ved festningen


Etter det tenkte vi at vi kunne dra hjem, så vi satte oss på bussen! Hvem kommer vi i snakk med der, JO, Mira Craig.. No lie!! Vi snakket om billettkontroll og slike teite ting, så ønsket hun oss en fin kveld videre.. Ålreit gjort..
Da tenkte vi at vi skulle ta en siste øl så vi satte oss på Amfitryon på Thune..

Vi ble ganske fulle

1 kommentar:

FridaTrollet sa...

jeg liker at du henger med familien din!!! :D Det er tøft!!!

og du kan da aldri være for UNG for satan-musikk, så det er bare denne rene sjela di som står i veien...

haha, ordbekreftelse sessesse - artig å si!!