onsdag 16. juni 2010

I'm a loser baby, so why don't you kill me?

Åhhh guuuud!! BLIR GAL! Ingen vil være med meg til London.. Jeg er da festlig å være med? Tydeligvis ikke.. Alle skylder på mangel på penger.. Mangel på penger.. Hva er det? Går det ann å mangle penger? Herregud, bare gå til pappabanken. Dere kan da bare selge mercedesen? Ærlig talt dere, jeg kjøper tyggis med tæssenlapper! Damn.... Dette var et rart innlegg!! Men serr, vil til London! Gleder meg sykt til å flytte dit så slipper jeg å få avslag av alle vennene mine og rett og slett stikke til Oxford Street når enn det passer meg!!

SCREW YOU ALL!! MOAHAHAHAHAHA

3 kommentarer:

FridaTrollet sa...

haha, pappabanken er stengt for tida... men jeg er up-for-it i slutten av august... for da slipper jeg å betale for hotell (og jeg har fått lønning)!! ^^ jeg er ikke gjerrig - bare økonomisk!! ^^

Emilie Blue sa...

Selv om jeg føler at dette innlegget handler mye om meg, så må jeg bare si at du er veldig søt!! :)
Hehe, morsomt innlegg.
Men ja, pappabanken er stengt for tiden.. Må betale tyggis med 200-lapper liksom....

FridaTrollet sa...

hva skjeeeeeer med dårlig til å oppdatere a?!