lørdag 26. desember 2009

Hadde en viktig date med en doktor i går...

...Doctor Parnassus, that is!

I går var det premiere på The Imaginarium of Doctor Parnassus og SELVFØLGELIG var jeg der.. Må bare si at jeg er fornøyd. Den var fantastisk merkelig og bisarr, akkurat som filmer skal være. Og overraskende at Lily Cole hadde litt skuespillertalent. Kudos!

Men den store overraskelsen var at jeg ikke siklet over Heath, men han andre duden; Anton.. Han var så søt. My kind of guy!



Så ja.. se den :))

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

Kult!! :D den vil jeg også se!! :P hmm... men når har man tid til det er spørsmålet..! :P

Og hvem er denne anton, altså hvilken skuespiller er det?! Han så jo kjuud ut! ^^

Stress-Less-Tess sa...

Ja, fant ut at han ikke var så kjekk i virkeligheten.. Men men, jeg kan leve med filmversjonen :)

Jeg kan bli med deg og se den. Du er jo hjemme nå, right?