fredag 4. desember 2009

Gode minner!

Haha, gikk inn på Aleksandras sitatside! Fy fader, der var det mye artig!! Her er noen av favorittene:

Kasper: Korny, jeg er sufflør.
Kornelius: Jeg er..."Ben".

Bernt hvisker: Jeg vet at Bernt ikke er noe fint navn…
Fia sier: Jeg kondolerer.

”Nå gleder jeg meg til å få mail i posten!” - Tessa har misforstått den fundamentale forskjellen på post og mail...

Tessa: Det skal ikke være sånn dæn, dæn, dæn! Kompani Krutt!
Ali [får lættis]: Hvordan skal du skrive det? Dæn, dæn, dæn? Det går ikke!
Tessa: Jo da, det går bra. Vi sender med en lydfil.

Tessa: Hva?!
Ali: Det er Gerard Butler.
Tessa: Åh, jeg trodde det var The Nervous Mustache Man [Fra Ghandi filmen] Jeg trodde du hadde funnet klippet. Nå ble jeg skuffa.

Oda: Hvorfor sier hun det?
Kornelius: Man trenger ikke tolke alt?
Oda: Hm?
Kornelius: Man trenger ikke å tolke alt. "Egget er grønt", "Åh, hun ble voldtatt av faren sin i går!"

Geologen: Er det ikke vakkert?
Reporteren: Jo...
Geologen: Du ser feil vei.
- Geologen til reporteren i dokumentaren om vulkaner.

Signy: Og dere vet hva det er! ’Sekk foran vinduet’. Det har vi hørt før.
Kasper: Hæ? Når? Nei?
Sophie: JO! Hun sa det i stad! Julie!
Kasper: Åja, jeg trodde det var et uttrykk; ’sekk over vinduet, det har dere vel hørt før?’ Hehe…


Moro :)

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

HAHA!! :D åååh... jeg liker'e... nei, faktisk.. jeg elsker'e!! :P spesielt "Bernt hvisker: Jeg vet at Bernt ikke er noe fint navn…
Fia sier: Jeg kondolerer." jeg tror jeg ikke har ledd så mye på en kveld... fy søren...!!

Emilie Blue sa...

haha!! jeg liker den siste^^
og den med kornelius og det grønne egget.
jeg ler meg skakk her jeg sitter, nettopp kommet hjem fra the killers-konserten.
Detta var bra underholdning Tessa, I love it.