søndag 18. september 2011

I'm back brovis!

Etter å ha lest litt på Tone sin blogg innså jeg at det er på tide å blogge igjen siden jeg er så sykt morsom!

Egentlig har jeg ikke no spennende å si da. Er i K-town fortida og her er det jo kjedelig som fy!

But not really

Men i går var jeg veldig klønete. Jeg mista ting i gulvet, slo meg selv (why are you hitting yourself) og jeg tryna i trappen. Det var så imponerende at Frida bestemte seg for å herme etter meg og tryna i trappen på Waterloo. Selvfølgelig ville hun ha all oppmerksomheten og endte derfor opp med å forstue foten. Douchebaggery på høyt nivå!

2 kommentarer:

FridaTrollet sa...

Du er kul, og jeg hadde bare lyst til å være som deg!!!

PS, du må lære meg hvordan du faller ned trapper uten å skade deg... jeg faila!!!!

Stress-Less-Tess sa...

Det er noe man er født med.. kan ikke læres bort