tirsdag 26. januar 2010

spenning

Alrightio!!

Lesere, you're in for a surprise!!!!!!

8 kommentarer:

FridaTrollet sa...

ja, nå skal jeg love deg at jeg er spent...

"hey uncle Scar, will I like the surprise?"
"Simba... it's to die for...!"

håper det ikke er en SÅNN overraskelse...

Emilie Blue sa...

Nei a, Tessa... Ikke en sånn overraskelse!!
IKKE EN SÅNN OVERRASKELSE!!!!
Men jah, nå gleder jeg meg merker jeg! :)

Stress-Less-Tess sa...

Nei nei.. forhåpentligvis ikke.. men det er mulig...

FridaTrollet sa...

men det er faktisk en viss mulighet for at det kommer en flokk med gnuer og løper oss ned?! vettuhva, dette begynner jeg å bli fryktelig skeptisk til... :)

Emilie Blue sa...

ugh, stampedes are the worst. (vet ikke om jeg stavet det riktig, men tror det.)

men kom igjen a! hva er denna overraskelsen du snakker om??!!

Stress-Less-Tess sa...

Chillaxxzz.. Den kommer nok på mandag :)

FridaTrollet sa...

åååh, det er så lenge å venteeee....

Jeg vil ha overraskelsen NÅÅÅ!!! NÅÅÅ!!! NÅÅÅÅÅ!!!

Emilie Blue sa...

NÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅÅ NÅÅÅÅ NÅÅÅ!!!!

Klarer ikke vente...