tirsdag 27. januar 2009

Opp *Atsjo* datering!

Okey! Nå er jeg her. Syk og ekkel i snoopy-pysjen min! Den er rød, om dere lurte!

Dagen i dag har gått til å ligge i sengen og synes synd på meg selv. Da jeg ble lei av det satte jeg på Family Guy sesong tre. Ja. Givende dag, hva?

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å sitte foran dataen nå. Hodet mitt verker som bare f og jeg nyser konstant! Men det er det nærmeste jeg kommer sosial omgang, så hey, jeg tar det jeg får. Og ja, jeg innser jeg hørtes ut som verdens største nerd akkurat nå, men hadde dere sett hvordan jeg så ut nu hadde dere innsett at det går ann å bli mer nerd.

Åh, jeg burde hørt på mamma og pappa og brukt skjerf!

3 kommentarer:

ingrid_jalla sa...

Poor thang! men hello, Saiko maddafakkins teit at det ikke er frustis idag! BLÆ! hadde gleda meg hele dagen! Men er det bare å vente til neste tirs da?

Magli Blåstrømpe sa...

Typisk deg Tessa, typisk deg. Jeg sier bare en ting: "O, we're gonna have ants!"

Emilie Blue sa...

å, tessa da! kjipern mann...
Ja, du skulle brukt skjerf. Hør på mamma og pappa, de vet best.
Haha, I second that Ali;
"O, we're gonna have ants!"


*fnis*