tirsdag 9. desember 2008

fjortiss-foreldre?

Hmm, jeg lurer på om det er grunn til å bli bekymret!

I dag kom jeg hjem en og en halv time for tidlig hjem fra jobb til en tom leilighet. Så jeg gjorde hva enhver normal tenåring ville gjort, jeg ringte mamma og pappa for å etterlyse de. "Oi, er du hjemme allerede?" sier mamma. "ja" sier jeg. "Åja, nei, jeg og pappa har gått for å ta oss en øl vi".. Hmmm, tenker jeg. Har det blitt normalt at foreldre drar ut på byen oftere enn tenåringsdatra? Det er jo ikke rart jeg lurer, når kun for noen uker siden satt jeg hjemme og passet hunden, mens de andre to var ute til klokken 5 om natta og ravet gjennom byen. Jeg prøvde å ringe dem klokken 3, men det eneste de gjorde var å synge på We Like The Moon.

Og tilbake til i dag, jeg sitter da her hjemme uten middag og så sier mamma "Ja, men du kan jo kjøpe deg en pizza? Også kan du få lov til å kjøpe en brus, så spanderer vi!".. Hmm, Bribe much?

UanZ kan det jo vekke enda en mistanke om at de er fjortisser når pappa spiller i rockeband og mamma er i stallen og rir hver dag!

Men det er vel bare bra at de tar vare på sitt indre barn?

6 kommentarer:

ingrid_jalla sa...

HA-HA! så kozmoz!
De vet å nyte livet da vøtt!

Stress-Less-Tess sa...

sant nok..

Kjøpte forresten julebrus, om noen skulle undre

Emilie Blue sa...

S J Æ L ASS!!
mamma er ute oftere enn meg for tiden. kommer hjem dritseint også...
det er feil. FEIL i tell you.
det er jeg som skal rave rundt..

Tina sa...

Haha, du har lættis foreldre tessa

Little_Muffin sa...

rir morra di?

Pingvinkjeks sa...

spiller faren din i band?