fredag 14. november 2008

AAARGGGGHH!!!

Ååååå, ingen ord i verden kan beskrive hvor irritert jeg er akkurat nå! Forestill dere dette:
Klokken er halv 12. Storefri har nettopp begynt og jeg er er kjempesulten. Jeg, Emelie og Andrea steller oss i den uendelig lange køen i kantinen i håp om å snart få litt mat i mavan! Så skjer dette:

Tre førstisser kommer og spør noen andre førstisser foran oss i køen om de kan kjøpe noe for de. Jeg og Emelie bestemmer oss for at det er urettferdig så vi sier ifra og ber de stelle seg bakerst i køen. Bryr de seg?!? Nei!!! De bare er bærter og sier "Åå, alle gjør det jo." SOM OM DET ER EN UNNSKYLDNING! Idiot-dyr!!! Ååå, de var så bærtete førstisser som er idioter i tillegg og jeg ble sååååå irritert!!!! Å måtte vente på tre EKSTRA bestillinger (som ikke var små) i tillegg til å stå i den uendelig lange køen.. Når fikk jeg maten spør du?!? TI OVER FUCKINGS TOLV!!!!!!! Og jeg legger til at jeg har lavt blodsukker!

Gjett om de førstissene er på terrorlista mi i russetiden!!