søndag 18. februar 2007

Long time, no updates..

I det siste har det blitt veldig lite med oppdateringer, men jeg har retten og sletten ikke hatt tid.. MEN nå har jeg det.
Det har blitt veldig mye skole de siste ukene (dessverre), men heldigvis har vi det jo artig på skolen ettersom det er dramalinjen..

Det ser virkelig ut som om Andrei nyter dette skikkelig =P


Lekser må jo selvfølgelig gjøres


Gudene vet hva som foregår her =P

MEN! Det har jo ikke bare vært skole på meg.. jeg har jo også vært på TenSing og chilla'n med venner.


Blondie og Brownie på shoppingtur.. for noen grusome kjoler!!



Didrik har det gøy med teip



Vi fant noen helt lættis briller =P


Untill next time, cherio zuckahs <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

eeeey! very cool! Gøy å se, vil gjerne se flere bilder alltså! fo' sho'! klemser

Anonym sa...

knall det øverste bilde der. syns særlig han med lua var skikkelig heit:p kommer snart noen lekkre bilder fra meg av deg, tessa;)

klemmings

ingrid_jalla sa...

heeiii!! ikke klag, jeg savner nesdten skolen! meeen holder nok ut.. i helgen var vi paa kysten og det var bare 40 grader det:-/ ha det kuult, og vi sees snart imorgen er det en uke til jeg drar!!!! kleemss til deg fra meg!