søndag 21. januar 2007

My weekend

jepp, helgen min begynte med at jeg og Ingrid besøkte Marthemor på Cross point. det var jaggu meg artige greier! og på lørdagen var jeg i kirken på oppstartshelg for de nye konfirmantene og jeg har bare en ting å si: *ICH HABE KEINE HOSE!!* Hahaha, lættis! I dag har jeg vært på kino. jeg så Blood Diamonds med mine fantastiske venner kb, ks og silje. Det var en utrolig bra film som jeg anbefaler på det sterkeste!! SE DEN!

=) untill next time,
cherio zuckahs! <3

2 kommentarer:

LemonTree sa...

OMG!!!! Læææææættis...... HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE.....

ich habe keine hosen!!!!!! hehehehe...

love it love it....

Du er kul Tessa...dig u all the way!

masse nattaklemmer fra din

"tyske-hitlåt-maker-wannabe" weirdo friend :o) nuss

Stress-Less-Tess sa...

Haha! Jeg går rundt å nynner på den ennå jeg! Gurimalla.. Dig u 2, så sjåast me på torsdag! =)

klemser uten bremser